Napvilágot látott egy újabb hír, amely azonnali hatállyal, 2004 április 1-jétõl lépett életbe. Ezentúl a privát csapatok új játékszabályok mellett vehetnek részt a világbajnoki futamokon az alábbiak szerint.
Pozitívum, hogy a Nemzetközi Szövetség számukra többé nem írja elõ a „FIA homológ” versenybenzin használatát, amit mellesleg aranyárban mérnek - és egyik fõ oka volt annak, hogy az idei Új-Zéland Rallye-n alig akad privát induló a megnövekedett költségeknek köszönhetõen...
Az érem másik oldala, hogy valamennyi Super1600 és N csoportba nevezõ csapatnak számolnia kell azzal, hogy ezentúl, rájuk is érvényesek lesznek a JWRC és gyári WRC megszorítások. A kor és a gumimárka (Pirelli) megkötésétõl eltekintve így csak maximalizált számú gumival és szerelõvel vehetnek majd részt a versenyeken.
Bár az utóbbi minket anyagi okokból nem kifejezetten érint, jó tudni, hogy merre tendál a FIA, ugyanis Benik Balázsék és Szabó Gergõék is egyaránt terveznek egy esetleges kirándulást Szardínia szigetére az októberi utószezonban és lehet, hogy több „azonnal hatályba lépõ” szabályhoz is alkalmazkodniuk kell, ahogyan az sem kizárt, hogy a 2005-ös szervizszabályokat is átveszik az olaszok.