Mikko Hirvonen beírta magát a Rali Világbajnokság történelemkönyvébe azután, hogy megszerezte az elsõ Norvég Rali-gyõzelmet megelõzve csapattársát, a szintén finn Marcus Grönholmot. A bronzérmes hely a helyi hõsé, Henning Solbergé lett egy testvéries csata után, amely során Petter Solberg 16,5 másodperccel lemaradva ért célba a negyedik helyen. A Citroennek itt nem állt a zászló, s a csapat megpróbálja a lehetõ leggyorsabban elfelejteni ezt a versenyt és készülni a következõ amerikai ralira.
Norvégiában, éppúgy, ahogy Svédországban vastag hótakaró borította utak várták a világbajnoki ralimezõny tagjait. A péntek este kezdõdõ enyhe idõjárás (0 fokos hõmérséklettel) havazást hozott, így helyenként akár 10 cm-es hó is borította az utakat. Ez nem tette könnyûvé a csapatok helyzetét.
Ahogyan várható volt a Svéd Ralihoz hasonlóan a hétvégén is az északi pilótáknak termett babér, amit mi sem bizonyít jobban mint az, hogy az elsõ tíz helyezettbõl nyolc észak-európai származású. Egyedül a hatodik helyezett olasz Gigi Galli és a nyolcadik cseh Jan Kopecky tudott beférkõzni a skandinávok közé. A Norvég Rali hõse a két helyi pilóta, Rune Dalsjo és Andreas Mikkelsen, volt, akik az elsõ tíz helyezett sorát zárták. Mikkelsen teljesítménye különösen kiemelkedõ, hiszen a tizenhét éves pilóta újoncnak számít, és még vezetõi engedélye sincs Norvégiában.
A Citroennek nem sikerült jól ez a rali, így bár tisztában voltak a korlátaikkal, mégis jobb helyezésekben reménykedtek. A címvédõ világbajnok Sebastien Loeb szépen teljesített a rali elsõ napján és a második nap felében, mígnem nekicsapódott autójával egy hókorlátnak és nyolc percébe telt, mire ki tudta szabadítani autóját. A csapat másik pilótája, Dani Sordo a második nap elsõ gyorsasági szakaszán esett ki - ugyanis egy balkezes kanyarban az autó hátulja kicsúszott, s mikor ellenkormányzott és fékezett nekicsapódott egy hókorlátnak és belement az árokba - de a SupeRally szabálynak megfelelõen a harmadik napon is elindult a 37. helyrõl. Ez a jövõ évi verseny szempontjából fontos, hiszen akkor már nem teljesen ismeretlen terepen kell majd versenyeznie.
"Több balszerencse is ért ma minket. A 11. gyorsasági szakaszon a légszûrõm tömõdött el hóval, majd a 12. szakaszon fékezés közben megcsúsztam néhány fagyos keréknyomon és beragadtam egy hókorlátba. Nyolc percet vesztettünk így el. A következõ szakaszon Daniellel úgy döntöttünk, hogy mindent beleadunk, hogy konstruktõri pontot szerezzünk, de a dolgok nem úgy alakultak, ahogyan terveztük, mivel ismét hibáztunk. A mai eredmény nagyon kiábrándító." - nyilatkozta Loeb még a második nap végén.
A következõ világbajnoki ralira három hetet kell várnunk, hiszen 2007. március 9.-11. között kerül megrendezésre az idei raliktól teljesen eltérõ, lényegesen kellemesebb körülmények között a Mexikó Rali. Ez lesz az idei elsõ murvás és meleg éghajlatú rali. Tavaly itt szerezte meg Sebastien Loeb elsõ szezonbeli gyõzelmét. Kérdés, az új Citroen C4-esnek hogyan fekszenek majd a murvás mexikói utak.