A VS3.0-t minden valószínûség szerint az R420 is támogatni fogja, sõt, több mint valószínû, hogy a PS3.0-t is.
De ettõl eltekintve, ha utóbbit mégsem támogatná, az semmiféle hátrányt nem jelentene neki.
ad1. mert a PS3.0 elõnyei is csak kb 2 év múlva jönnek majd elõ, ála PS2.0 most.
ad2. mert a PS3.0 NEM JELENT KÉPMINÕSÉG BELI VÁLTOZÁST, csak optimalizálva lett benne ez-az, hosszabb shader utasítások stb stb lehetõsége lettek belerakva.
ad3. Vedd csak alapul azt a vitatott FarCry képet, amit az NV propagandának próbált felhasználni, mondván a bal oldalt az 2.0 PS van, jobb oldalt meg a 3.0 amit õ tud. Ez eddig szép és jó, csak a valósághoz semmi köze nem volt. Egyrészt a bal oldalt nem PS2.0 van, de még csak nem is PS1.1, mert az a kép teljesen bumpmap mentes volt, amire így egy DX7 kártya is képes. Másrészt, amit a jobboldalt látunk, teljes mértékben megvalósítható PS2.0-val. Szóval humbuk volt az egész. Ha egy PS2.0 és PS3.0 képet raknának egymás mellé ugyanis, valószínûleg nem lenne felfedezhetõ különbség a képminõségben.
PS: konkrétan ez a kép ugye: http://games.tiscali.cz/images/news/farcryps.jpg