Szerintem az volna a ciki ha ha csak recsegne, azért egy igazi autoban bármikor berakom 6-bol 2-be (persze magas fordulatszámnál), és ha ezt megcsinálom 2x valszeg odabasz a motornak, arrol nem is beszélve hogy szekvenciális válto van, ergo nem kell kuplungolni csak amikor 1-be rakod, utána csak váltogatni kell felfele-lefele.A momo racingnek nincsen muanyag hatása egyébként, abszolute visszadja az érzést hogy autot vezetsz a váltogatással együtt, nem tudom te mennyit vezettél már a valo életben de nekem pl 96 ota van jogsim, bár eszembe nem jut mondjuk a versenyen valo vezetést ahhoz hasonlitani amit az életben csinálok, egyrészt ezek nagy teljesitményü versenyautok, ha valakinek megüti a kocsija az F360 szintjét az szoljon(ami még elég gyengusznak számit a 440/8400 loerövel és a 420/6500 NM-el), elmennék kiprobálni, legyen összehasonlitási alapom :DDD, másrészt pedig be lehet állitgatni az autot a pályára, amivel mondjuk utcán szintén nem érnél el sokat...
Szal egy bizonyos szintig össze lehet hasonlitani, utána már nem nagyon de mégis érzi az ember hogy van e alapja, vagy tök kamu az egész...