A Bioware úgy a ME3 fejlesztésének közepe óta lényegében nem akar RPG-t csinálni. Legalábbis ez az érzésem. A ME3 össze lett csapva, ami meg utána jött, az mind külön-külön beszédes. DAI egy offline mmo, óriási üres terek, egyetlen hub, város az egész játékban, minden más csak üres tájak, ott mászkáló és újratermelődő ellenfelekkel. Gyűjts x-et y-ból típusú mmo küldetések és szintén mmo-kból ismert felkiáltójelvadászatok. A játék játszható volt, de jónak nem mondanám.
MEA-t kiadták másik stúdiónak, annyi variáción ment át, hogy a végleges terméket alig több, mint egy év alatt dobták össze, ami elképesztő. A technikai bugokat peccselték, de a lyukakat a játék világában és az unalmas történetet, klisés karakterket semmi peccs nem tudta kijavítani.
Anthemmel Destinyt akartak másolni, mert az volt az akkori sztár: beleálltak a földbe. DA4-nél eleinte live service játékot akartak, de azok sorban mennek tönkre (amit mindenki látott előre), ezért most gyorsan dolgozzák át god of war-klónná némi rpg elemmel, mert a god of war most népszerű. Semmi eredetiség, mindig másolni valamit, ami épp népszerű. Ennyi lett a bioware az elmúlt 10 évben.