hát nemtom, de sztem az swg-t meg az l2-t összehasonlítani balgaság:)
l2 a leggagyibb mmo ami létezik sztem, ennek ellenére eleég népszerû
l2 semmi másrl nem szol csak a grindelésrõl, item alapú, nincs craftrendszer benne, vagyis van de csak 1 fajnak elérhetõ, iszonyat party rendszer, viszont csillog villog, ez adja el
swg-ben elég sok lehetõség vann, minden playertöl tudsz venni, szvsz teljesen community alapú, szal ezek részben teljesítik az elképzeléseid. vannak eventek is, story alapú missionok, szal ez is teljesíti amire vágysz:) nemtom menniyt játszottál swg-l, de a leírásod alapján nem sokat, vagy nem ismerted meg eléggé
én edgi elõfizetõje voltam daoc-l, coh-k, l2-k, swg-k, planetside-k bétaszeter shadowbane-k, és had ne soroljam, szal nem holmi bétás tapasztalataim vannak (daoc 2,5 év pl)
wow is jön , eq2is, meg midnen, ezek (fõleg a wow) nagyban igérik a quest rendszer erõsségét, majd meglátjuk mi sül ki belõle, szal van mire várni
írtad itt, hogy az mmo-ba nekd az jeletni a hogy a realitás van elõtárbe, nema játéktechnika: hát ezt megint nem értem:)
egy mmo-ba mi a realási? napjainkban játszó mmo-t szeretnl vagy mi? craftrendszerek realitásra épülnek, egy fantasy elemekböl, akár swg akár más mmo-rol van szo:)