Amit nagy negativumnak tartok amugy a mostani MMORPG-kben az a meselok hianya.
Ha nem eleg nagy a bekalandozhato vilag, akkor unalmassa valnak a kuldetesek.
Az elejen meg lekoti az embert, de amikor mar 3dszor kell ugyanazt a kuldetest vegigvinni, akkor mar nagyon ellaposodik a jatekelmeny.
Ezert szeretem pl az olyan NWN-es vilagokat ahol sok a meselo. Es ha ez meg felvan turbozva ATS-el vagy CNR-el akkor a kraftolassal (mesterseg tanulassal) eleg jo jatekelmenyt tud nyujtani.
De egyertelmuen ki kell jelentenem csak kizarolag akkor nyujt jo jatekelmenyt, ha jo DM-ek vannak a szerveren, mert az alapkuldetesek egy ido utan unalmassa valnak.
Pl egy ilyen jo szerver a 0 ' Hybrid Middle Earth Neverwinter Nights szerver.
Igaz ez nem tipikus MMORPG, hiszen az NWN-re epul, viszont az teny, hogy nagyon sok MMORPG-n tulmutat es nagyobb jatekelmeny nyujt.
Azt viszont nem szabad elfelejtenunk, hogy az MMORPG meg gyerekcipoben jar, es meg ki kell forrni a jatekstilusnak.
Meg egyenlore ott tartunk, hogy a legtobb szervernel a savszelesseg is gondot okoz, es ez is ront a jatekelmenyen.
Tehat meg varnunk kell egy igazi laggmentes MMORPGre ami teljes mertekben kielegitti mindenkinek az izleset.