az interplay egy vicc volt. az összes hardcore bg fan/fallout fan gyûlöli õket. csak nyiss egy topicot az rpgcodex-en pl. olyan címmel, hogy "I love Interplay" és percek alatt ronggyá flémelnek. :)
balfasz mód kezelték a játékaikat, hiába dolgoztak a bioware/BIS-nél keményen az emberek és jöttek a sikeresnél sikeresebb cuccok, a kiadó béna managementje mindig keresztbe tett. mi sem bizonyítja jobban, hogy a BIS feloszolott, az interplay meg tönkrement. az, hogy jó játékokat adtak ki, nem az interplay érdeme volt, hanem a programok készítõié.
konzoljátékokat nem ismerem. iwind dale nekem teccet. oldszkúl rpg volt, szándékosan hekkenszless. tisztelgés a nagy elõdök, mint pl. az EOB elõtt. de az is pl. bioware engine-nel készült.
nwn oc-je szar. :( ahol Klauth megölhetõ 12. szinten és a játék felénél, az összes luskani kapitány kardélre kerül, az nálam komolytalannak számít. arról nem is beszélve, hogy mindegy mit csináltunk, milyen jellemünk volt, milyen fajunk volt, milyen kasztunk volt, milyen fõjellemzõ értékünk volt, milyen döntéseket hoztunk, a játéknak csakis egy vége lehetett. semmit nem számított, mit döntünk, csak szépen mentünk a sodrással. a kotorba legaláb KÉTFELÉ ágazott a történet. az is lényegesen több ennél. szvsz.