Epic levelen se kellenek csalo cuccok, ez nem diablo hogy fogod a burizat es te vagy az isten, tokmind1 hogy mit tudsz. Azert vannak a skillek, featek, attribok hogy azzal fejleszd magad. Persze ezt nem lehet esz nelkul mint felvenni 1 csalo cuccot es majerkodni, de hat ez az egesz dnd errol szol, nem pedig hack'n'slashrol.
A cuccdobalasi rencer is azert szar mert tamogatja az ilyesmit. Mennyire elethu mar az hogy mindenki (npc-k) a kukaba meg bozotba dobalja szet a sok jo cuccot, nem pedig otthon feltve orzi? A BG sorozatban meg meg kellett kuzdeni 1 jo cuccert (Twisted Rune remlik vkinek?), ezert volt erteke, hiszen kemeny munkaval szerezted meg, itt meg benyulsz a bozotba, es kihuzol 1 prizmatik csizmat meg hasonlokat. Komolytalan. Ez a diablo masik veglete. Ott eselyed nincs megtalalni semmi jot, itt meg minden keszen a foldon hever. Szerintem a BG-ben volt a legkorrektebb: legyen ritka a jo cucc, hogy megbecsulje az ember, de ugyanakkor legyen eselye is megtalalni, persze kemeny munka aran juthasson csak hozza. Es foleg: ne adjon olyan elonyt amit nem lehet maskent behozni. Pl. a BG2-ben a staff of magi eleg jo volt a napi 1 spell trap miatt, mert ez 1 hasznos dolog, ugyanakkor nem olyan nagy extra, hiszen 9. szintu spellkent barmikor hasznalhatod bot nelkul is.