Már ne haragudj, de szerintem a kotort meg a minõségi rpg-t egymáshoz ilyen közel említeni az azért túlzás. Körülbelül annyiból áll, hogy végig tudsz menni egy lineáris folyosón feketén vagy fehéren. Mondom ezt úgy, hogy magamraerõszakoltam, végigszenvedtem, majdnem mindent kipróbáltam. A baj, hogy messzirõl ordít a játékról, hogy elsõsorban konzolra tervezték, és az olyanoktól sajnos pörögve hányok. Nincs választási lehetõség, csak elõre lehet menni, nincs többféle megoldás, stb.
Nem értem... Csak engem zavar, hogy manapság minden rpg egyre lineárisabb lesz? Már a BG2-ben is iszonyatosan bökte a szemem, hogy nem lehetett szabadon kalandozni a vidéken, csak bizonyos távoli pontokra lehetett elutazni.
BG1-ben még hátizsákos kalandtúrát lehetett tartani a vadonban, de kettõben már ez nem volt. Hol vannak az olyanok, mint a BG1, Torment, Falloutok, Arcanum, Morrowind, NwNcsakmultimodjai?