Igazából a varázsló karaktereket szeretem az rpg-kben, de szerintem a DnD alvós-memorizálós mágiarendszere nem igazán jó egy videojátékban. Lényegében lépésenként arra van ösztönözve az ember, hogy aludjon a partival, mint valami narkolepszia-szimulátor. Egy asztali játéknál ez nem gond, mert nincs minden sarkon valami random encounter harc, pláne alacsony szinten. Meg nincs az a souls-játékokon érlelt videojátékos elvárás, hogy minden harcnak Get Gud kategóriás kihívásnak kell lennie és ezért a varázslónak el kell lőnie a legjobb varázslatait, ha jön akármilyen ellenség. A DnD 4 és a PoE2 /encounter varázslatrendszere jobb megoldás volt videojátékokra, mint az itt használt DnD 5, amit az asztalra találtak ki.
Meglátom. Igazából mindegy is a karakter, jobban félek a Larian DOS-ból ismert vicceskedő hangvételétől inkább. Egy kis humor jó, de a belga humor az szerintem oximoron, olyan nem létezik.