Ha valaki legközelebb azt mondja, hogy ma már nem lehet olyan játékokat csinálni, mint régen, amelyek single playerek voltak, tele tartalommal, jó történettel, egy rakás választási lehetőséggel, igényes grafikával és jó történettel, akkor annak csak mutassuk meg a BG3-at és hogy mekkorát megy, pedig egyelőre még konzolra ki sem jött.
Megy ez, ahogy régen is ment egy BG2, PS: Torment vagy KOTOR vagy Arcanum vagy Fallout 1-2. Csak el akarják az emberekkel hitetni, hogy ma már nem lehetséges ez, mert több pénzbe kerül egy játék elkészítése, meg változtak a fogyasztói szokások. Bullshit. Hazugság. A BG3 csak elővásárlásban és csak steamen 2.5 millió példányban fogyott, megjelenés utáni számok még nincsenek is. Ebben én benne se vagyok, mert én gog-on vettem meg pl. A steamen a második legtöbbet játszott játék, megelőzi a DotA-t meg az Apex Legends-et, csak a CS van előtte, ami egészen elképesztő. Single player CRPG nem szokott top10-be se beleférni. Ha valami jó és igényes, azt megveszik a játékosok, az óriási anyagi siker. A kiadók szeretnék, ha elhinnéd, hogy ma már muszáj a MTX a játékba, meg muszáj a grind meg a paywall meg a loot boxok. Hogy az jó játékmenet, ha 20 órát grindolsz +10% stat boostért. Hogy remek szórakozás uigyanazt a 4-5 pályát játszani napokig. De ahogy 2015-ben a witcher 3 világcéget csinált a garázscég CDPR-ből, úgy a BG3 most szintén megmutatta, hogy ez nem igaz.