Még nem játszottam a játékkal, ezért nagyon sok kérdőjelem van karakteralkotás közben. Nem tudom, hogy mi válhat be később a játékban, és nem akarok csalódni hogy elkezdek egy karakterrel, és közben jövök rá, hogy tök haszontalan cantripeket válogattam be neki.
Bárddal akarok indulni, hogy a párbeszédeket megfelelőképpen ki tudjam élvezni.
Félelfet választjuk ugye a pajzs lehetőség miatt, és akkor a dilemma:
Wood-elf legyen a fater, hogy jól bánjak az íjakkal és harc közben másfél méterrel messzebb jussak, vagyis tudjak menekülni, vagy
High-elf legyen a fater a plusz egy cantripért.
És ha már cantripek, akkor melyik három a leghasznosabb egy bárdnak? Például a mágikus kéz az annyira hasznos, hogy feltétlen belerakjam? A Barát cantrip annyira hasznos, hogy érdemes? A Vicious Mockery-t mindenki ajánlja harc közbenre, de a másik kettőnél gyötrődöm baszki. Nem értem, hogy a pengefalat mért nem ajánlják, miközben az felére csökkenti a harc közbeni elszenvedett sebzést. Én azt raknám be. De szeretnék a Friends lehetőséggel a párbeszédekben hülyülni, de nem tudom mennyire működik az. De szeretném a mágikus kezet is. De feltétlen szeretnék akkor már azt a frostos cuccot, amivel 3 méterre csökkentem az enemy mozgáslehetőségét és jégpályát is csinálhatok. De a sokkoló kéz is érdekel.
Vicious Mockery, Friends, Magic Hand
Vicious Mockery, Friends, Ray of Frost
vagy hagyjuk a Friends-t és
Vicious Mockery, Mage Hand, Minor illusion
Vicious Mockery, Mage Hand, Light
Melyik képességeket használnám leggyakrabban, ez a kérdés. Fogalmam sincs.
Vagy hagyom az egészet a vérbe, Wood-Elf az ős, és akkor gyors vagyok, jól bánok az íjakkal is, és két darab cantripem van, amiből a Vicious Mockery az egyik, és a másik...megint nem tudok dönteni basszus. :DD