Én meg bzmeg elvesztem a karaktergenerálásban. Túl sok lehetőség van. Azzal hogy minden faj lehet minden, olyan dolgokon kell agyalnom, hogy ha például thieflinget akarok paladinnak, akkor vajon lehet-e majd sisak rajta.És ha lehet, hogy fog az kinézni kiálló szarvakkal?
Vagy például nem értem, hogy miért jobb a half-elf high elf felmenőkkel, mint maga a high elf. Mert mindenhol a topba sorolják a half-elfet, az elfet meg sehova, de most nem értem mi a lényegi különbség. Half-elfnek van alapból pajzshasználat szakértelem meg közepes páncélig, na de ha paladint választok, annak is alapból mindez megvan, és akkor ha high elfet választok, akkor még extrák jönnek rá. Mégis a half-elfet javasolják paladinnak, és nem a high-elfet. A cantrip választásnál meg egyenesen szorongok. A magic hand-et akarom a paladinnak adni, de közben választhatnék valami fasza kis sokkolást vagy egyéb támadó varázslatot, és egyszerűen nem tudom megítélni, hogy mennyire kardinális kérdés, hogy legyen nekem egy magic hand-em. Mert valahol olvastam, hogy ez a cantrip eléggé fontos, sok helyzetben un. gamechanger opció. És akkor van 1 cantrip helyem.
Ekkor döntöttem el, hogy mephistopheles tiefling paladint indítok. Annak alapból van magic handje, illetve később kap burning hands és burning blade varázslatokat faji alapon. Ez nekem egy bosszúálló paladinra teljesen jó. Ekkor jött képbe a szarv. Lehet-e egyáltalán így sisak rajtam? Mert ha 6 óra játék után jövök rá, hogy rohadtul nem, vagy tök bénán néz ki mer nincs normálisan megcsinálva, hogy a szarvai kilógnak a sisakból és onnantól kurvabéna a karakter, valszeg kiakadnék és abbahagynám a játékot.