Ugy erted, mint ahogy a kotorba megoldottak? Azt csinaltal amit akartal, de megis kovetted a foszalat, es akarhogy alakitottad a sorsod, a vege mindig ugyanaz a valaszut, es a befejezes(ek)?
Mert mar ez is nagyszeru, ha ennyi interaktivitas van a jatekba. Imadtam a EOB sorozatot, a Lands of Lore-t, es szinte minden korabbi SSI es Interplay szerepjatekot - nagyon mas nem is volt akkoriban - de sajnos ezeket masodjara is ugyanabban a sorrendben jatszottad vegig, kiveve a karakteredet, az valtozhatott. A tobbi nem. De ha megnezed a korabbi Elder Scroll reszeket, akkor meglatod, hogy nem a Morrowinddel kezdodott ez a "nagy szabadsag". Az Arena es Daggerfall mellett akkoriban en egyedul a Betrayal at Krondort ismertem csupan ekkora szabadsagfokkal. (szerepjatekok kozul, szal az elite es tarsait direkt nem emlitenem.)
Egy szo mint szaz, nem akarlak termeszetsen meggyozni, mert emberek vagyunk, kulonbozo ertekitelettel. Mindenesetre en jatszottam a Gothic-kal is, es az ketsegtelen hogy nagyszeru jatek. De - es elnezest minden Gothic fantol, de ez az en szemelyes velemenyem - valahogy megiscsak a Morrowind mellett tennem le a voksom. Mondjuk azt nemtom miert is kell a ket jatekot egyaltalan versenyeztetni egymassal? (mindketto kivalo jatek, mindkettoben vannak jo es kevesbe jo megoldasok, az igazi nagydurranas talan a ketto otvozetebol szuletne, maradjunk ennyiben ;] Talan ez lesz az Oblivion...)