Na ez még nincs meg, viszont ha valakit érdekel akkor itt egy Acrobatics ill. Athletics skillektöf függö változat: link
Ebben benne van a két skilltöl való függés(nem a megszokott lineáris formában, ha elkezdünk "gyakorolni", akkor nö az acrobatics, ill. athletics skillünk, hanem kezdetben drasztikus, majd egyre lassuló ütemü javulást láthatunk. A fejlödés úgy van beállítva, hogy teljes kezdöként(nekem a 2 skillem értéke: 12 ill. 14) kb. 60%-os valószínüséggel esünk hátrafelé futásnál(ez városban, illetve belsö terekben nem túl reális/ezt valamikor majd orvosolom/, de a szabadban, harc közben szerintem egész jó közelítés), az eredeti, 30%-os értéket kb. akkor érjük el(Heavy armorban), ha mindkét skillünk Journeyman(a középsö), vagy egy skillünk alacsony, egy pedig Expert vége felé lévö szinten van. Az elesés esélye ezután folyamatosan csökken, egészen egy beálított alsó határig - jelen esetben 5%.
A korábban konzolból változtatható változók még mindig elérhetök, de nem javasolt a változtatásuk(scripten belül is állitom az értékeiket, tehát valószínüleg nem is érne sokat).
Amit még elképzelhetö hogy megcsinálok, bár elötte örülnék ha valaki tesztelné egy kicsit :) :
1. Bármilyen irányú mozgásnál elesési esély(sokkal kisebb, mint a hátrafelé futásnál) - erröl vélemény, legyen, ne legyen, csak harc közben, stb...
2. Belsö terekben ne müködjön a mod
3. Cipelt tehertöl függö elesés
OBSE v0020(a korábban linkelt) továbbra is szükséges