Jónak tûnik így :) Ha legközelebb majd Oblizok valszeg felrakom a mododat;)
Egyébként ha már így belelendültünk vannak még ötleteim:D Persze csak ha más dolgokhoz is lesz kedved:)Akár 1 kisebb realism overhaul is lehetne ebbõl:D
Úszás - az úszási sebesség megváltoztatása súly függvényében:D Tehát például 75%-os terhelhetõség mellett nem tudsz már úszni azaz megfulladsz ha megpróbálod. Valamint könnyû páncélban 25, nehéz páncélban pedig 50-es skill szintig merülsz el.:D A Two Worldsben volt ehhez hasonló dolog,ha nagyon nehéz páncélban akartál úszni egyszerûen elmerültél.Gondoljunk bele ezekkel a módosításokkal elég sok értelmet nyerne a feather és a water walking varázslat:)
Íjászat - minden vesszõtípus csak max. 2-vel fejlettebb páncélt üt át. Ittvan mondjuk a sorrend : vas,acél,dwemer,elf,ében,daedrikus (tudom kihagytam párat, azokat majd be kell még sorolni pl mithril = dwemer szintjével) Nos tehát, a vas a dwemer páncélt még átüti(akár gyengített sebzéssel) de az elfet már nem. A daedrikus átütéséhez pedig minimum elf nyilak kellenek.Az ezüst nyíl átüt mindent és megemelt sebzéssel rendelkezik a vadállatok ellen, mondjuk 1.5-szörös. 75-ös íjászat fölött ez megváltozik mondjuk úgy,hogy a vas is átüt a daedrikuson kívül bármit. 100-as íjászatnál meg bármi bármit.:) Indokolhatjuk azzal, hogy a képzett íjász a páncél illesztéseire céloz:D
Blokkolás - a vas pajzs vagy fegyver nem állja meg a helyét pl. 1 elf fegyverrel szemben. Elf vagy ében fegyver 3x-os, daedrikus akár 5x-ös sebzéssel veri szét az ellenfél védelmét. Úgy értem ezt például, hogy ha ránk támad 1 dremora és nekünk csak vas pajzsunk van, akkor azt verje szét szépen 6-8 csapásból. Viszont magasabb szinten ha ránk támad valami gyenge fegyverzetû bandita, akkor a béna bõr pajzsát 1-2 csapásból darabokra zúzhatjuk.
Varázslatok - támadó varázslatok erõsebb páncél ellen gyengébbek. Mondjuk elftõl kezdve 10 pontot csökken a sebzés, ébennél 20 daedrikusnál 30 + 5% visszatükrözés. Nehogymár a daedrikus ébenben (mert ugyebár az is ében csak mágikusan erõsített stb) hadakozó harcost csak úgy sebezze 1 átlagos tûzlabda is. Így nincs az, hogy a kis szintû hülyegyerek felmászik vmi sziklára és onnan lövi a leggyengébb tûzvarázst. Így pl Umbrát (mivel ébenben van) 20 pontos sebzés alatti varázslatok egyáltalán nem képesek megsebezni.
Na egyelõre ennyi, de már így is jóval realisztikusabb lesz minden. Simán megteheti egy 1-es szintû harcos, hogy felugrik valahova és megöli Umbrát. Na az ilyesmi nem ér. Ha rálõ a gyenge íjával - nem sebzi meg. Varázsol vmi gyengét? Semmit sem ér. Hátrálva akar elfutni? Szépen felborul:D Úszva akar menekülni a tavon át a városba? Umbra utána megy és a vízben is jóval gyorsabb:) Remélem érted mire gondolok:) Így kiküszöbölhetõ minden olyan eset, mikor például 1 sziklára mászva lövöldözünk vas nyilakkal mert az ellenfél sokkal erõsebb nálunk. Umbra csak 1 ideillõ példa:D
Na gondoltam leírom ezeket, hátha volna ilyesmihez kedved. Persze bármin változtathatsz:) Kíváncsi vagyok mit szólsz hozzá:)