1. Az omod nem túl gyakori, visszaalakítani nem túl nagy gond. Viszont az omod szerintem jobbára a könnyebb telepítés, azaz a telepítõ script miatt van (fõleg nagy modoknál), a Wrye Bash le tudja kezelni az omod telepítõ scriptjét (ami lehet vagy 5 féle programozási/szkript nyelven?) Az az érzésem nem, hiszen ha le tudná, akkor ismerné az omod formátumot is közvetlenül. Tehát akkor pont a nagy, szkriptelt telepítésû modokkal nem tud mit kezdeni?
2. Ez a felülírósdi jól hangzik, de ha mondjuk 4 mod írta felül ugyanazt a fájlt (pl gui felület fájlt, elõfordul) akkor vajon melyik mod fájlját teszi vissza a helyére, fõleg ha nem a legutolsó modot törlöm le ami felülírta az adott fájlt?
4. Nem tudom mi az a levelled list, de szerintem ha bizonyos dolgok felülírják egymást, akkor azok mindenképp felülírják egymást, ezen semmilyen patch nem segít. Esetleg mutass példát... Azt tudom elképzelni hogy van olyan adatbázis ami egyszerre íródik felül, viszont bashed patch-al lehetõség van egybegyúrni több részlet változását. Persze ezzel is elõállhat olyan eset, hogy vannak közös felülírási pontok, azaz nem minden mod fog úgy mûködni ahogy kitalálták.
pl. (A: adatbázis)
egyik mod:
A1: 45
A2: 55
másik mod:
A2: 30
A21: 40
A22: 60
Egybe lehet gyúrni, de az A2 nem lesz oké...
5. Szóval akkor a híres Bashed Patch-hoz ugyanúgy kell a BOSS? Ez érdekes. Azt hittem a bashed patch az ütközések kezeléséért felel, de ezek szerint csak egy részéért, és a mod sorrend továbbra is fontos.
6. Nekem szimpla kilépés nem nagyon volt. Amúgy az OBMM-ben van savegame manager, abban látszik, hogy melyik mentés milyen modokat használ, és jelzi azt is, melyik nincs benne, ami amúgy kellene. De ettõl elszállni nem szokott, csak szól az elején a játék hogy valami hiányzik...