Igen, én is tudok jó questekrõl. Gondoltam írom de már így is elég hosszú volt. Van még a forsworn quest is. Az látszik nem fogunk egyetérteni.
Az oblivion egységesen volt egy elfogadható szinten, nem volt egy Bioware szint de élvezhetõ volt, jó volt a karakterfejlesztés, jók voltak az npck, a questek is tûrhetõek, komplexen is élvezhetõ. És itt most nem tetszik nem tetszik szinten mondom, volt benne minden, egyszerû szinten. A skyrimba?
A guild questek? Már nem találok olyan ismerõst aki szerint ne az oblivion céhes questjei lennének a jobbak és nem kicsit.A kreativitás eltûnt belõlük. A fõsztori? Inkább hagyjuk, már sokat veséztük.Vagy a Dawnguard, nyíllal lelõjük a napot? Harcrendszer?
Vagy az hogy nincsenek különbségek a fajok között egy nord pont olyan jó mágus mint a high elf? Vagy a crafting? Nem akarok végigmenni rajta már sokszor megtettük. És ez úgy se védhetõ.
És most az alapról beszélünk, nem egy felmodolt játékról.
Amit Alucard ír az nem egyedi érzés, ettõl még nem rossz mint játék ezt eddig se mondtam. Csak nem bírom befejezni mert beleunja magát az ember. És ezzel nem vagyok egyedül. Unalmas párbeszédek, unalmas harcrendszer, unalmas fõsztori. Mint év rpgje?
Ennek már nem sok köze van, a saját maguk által készített eredeti tes lorehoz se. És ezt már egy Giskard is leírja akinek hónapokkal ezelõtt írtam ezt.
Nem véletlen alig 1.5 évvel a kijövetel után már a régi vagy új modderek jelentõs része, olyanok mint a Blood and mud készítõje vagy a Xarrian vagy Arcanesmith a lorecraft alkotója vagy aki a karakterfejlesztõs modot csinálta már sehol sem volt.
Nézd meg a nexust és mindent elmond arról mi is ez a játék. A táblázattal ami arról szól a játékosok 90% kis koreai csajszit modol és élvez rá? Arányosan a Fallout NV képest jelentõsen kevesebb quest mod készül. Az elsõ 50 modba nincs is olyan mod ami a történetet bõvítené, vagy javítana. Minden a látványról szól. Te nem közéjük tartozol teljesen ez biztos. Keresed benne ami jó, és meg is találod. Ehhez csak gratulálni tudok. :)