Nem rossz harcrendszer volt, csak az elején könnyû, késõbb nehéz, a legvégén megint nagyon könnyû. Én minden játékot kapásból felrakok legnehezebb szintre még akkor is ha nem ismerem...nem kell nekem kezdõfokozat meg átlagos, legyen csak jó nehéz, ha rpg-rõl van szó úgyis feltalálom magamat :) itt is feltoltam maxra a csúszkát éééééééés...egy patkány volt vagy 10 ütés...WTF? Ez nem tetszett nagyon:( Magasabb szinten egy banditának 3-4 ütés voltam, ha nagy ritkán eltaláltak, õk nekem 15-20 és nekik volt rosszabb felszerelésük is. Na ez pl netto faszság. Felraktam a Francescot, felraktam vmi modot amitõl 1 szintlépéshez 12 skillfejlõdés kellett 10 helyett és levettem a nehézség csúszkát 70-re. Így nagyjából oké volt, nehéz volt de ésszel csinálható.
Egyébként meg én úgy ahogy van beraknám bármelyik rpg-be a Dark Souls harcrendszerét...na onnantól kezdve ha nem tanuljuk meg összefûzni a támadásainkat és nem takarékoskodunk minden erõnkkel daedrikus páncélunk is lehet, akkor is meg tud ölni egy mezei csontváz is. Nyilván az Elder Scrolls közösség 70%-a azonnal üvöltve dobná ki az ablakon a géppel együtt a játékot, de ha harcrendszerrõl van szó annál jobbat még nem láttam:) Na nem gond, ha kihívás kell a harcban akkor megvárom a hamarosan érkezõ DS 2-t, ha pedig egy hatalmas világ kell kb. 300 játékórával akkor elõveszem újra valamelyik Elder Scrolls-t. Ezzel nem azt mondtam, hogy az Oblivion szar mert a szintezõdés és a harcrendszer nem sikerült túl jóra...minden másban nagyon jó a játék. :)