Köszönöm, ez mind igaz. De akezdet kezdetén,amikor semmije sincsen a karakternek, muszáj valamiképpen jó fegyvereket és páncélt és némi pénzt szerezni. A legfontosabbnak mindig a Hordozható Lyuk megvételét tekintem. A legelsõ lépések egyike nálam ez. De az a probléma, hogy a kezdõ karakter még "gyönge" (szeretnék a valóságban olyan gyönge lenni mit a kezdõ karakterem...), és a durván 250 kilós, vagy pontos cipelési határ nagyon befolyásolja az eladható áru mennyiségét, és az abból megszerezhetõ pénzt. És a legelején még nem képes teljes önellátásra a karakter - mások segítségére szorul. Ráadásul a piacnegyedben, rögtön a legelején már meglehet vásárolni azokat a fegyvereket (Katanák), és a páncélt, amellyel gyakorlatilag végig lehet vinni a játékot. Kezdetben csaltam,és gyorsan kreáltam magamnak ötvenezer pénzt. Ez talán még belefért. De amióta megismertem a Tiber Septim Bordély beépülõ küldetést, azóta ezt is hanyagolom. De ez meg a karakterem megítélésének a rovására megy. És ezt nagyon nem kedvelem. Ha a karakterem nem vall kárt, akkor én, a játékos vallok kárt, mert csalni kényszerülök, amit szintén utálok. A Tolvaj Céh és a Sötét Testvériség küldetéseit sokáig hanyagoltam. De aztán megismertem õket, és be kell valljam töredelmesen - rendkívül izgalmasak! Nélkülük talán nem is tökéletes a játék. És külön nehézség, na meg persze izgalom, a megtisztulás is. Csak macerás. A játékban csak egyetlen lehetõséget utasítok el - a vámpírlétet. De azt határozottan. Szép, csinos, szõke északi lány karaktert alkottam, nagyon nem volt könnyû, és nem engedem elbarmolni mindenféle vámpír betegséggel... De ha rossz a megítélésem, akkor cseszhetem a templomi áldást...