Én meg azt nem értem, milyen igényeid lehetnek ha a játék nyújtotta lehetőségek neked kévésnek bizonyulnak.
A sigil kövek adják a legerősebb mágikus hatást, igaz 17-es szint alatt nem érdemes Kvatch közelébe sem menni, de inkább 20-as a minimum szint, amikor már a sigil kövek a legerősebbek, daedric cuccokat is lehet lootolni - addig ott van az egész Cyrodiil a kalandozásokra, fejlődésre.
Sigil kövekkel ruhára is lehet erős páncélt, sőt 100% chameleont rakni (no az már szinte cheat), de csak a játékban meglévő cókmókokból is olyan felszerelést össze lehet állítani, amivel már félisten státuszú lesz a karakter.
Sebzés vissza tükrözés, sebzés elnyelés, meg már nem is emlékszem milyen hatásokat lehetett összegyűjtögetni, amivel nevetségesen könnyű lett a további játék - kb megállt a hős az ellenféllel szemben, s az a saját sebzéseibe pusztult bele.
A lények max szintje 25-ös, a karakter pedig fejlődhet 50 fölé, magas szintem már az OOO-val, vagy TIE-vel sem nagyon volt félni valója.
Minek még ehhez erősebb enchant?
Manapótlás.
Varázsló csak akkor tud 100% hatékonysággal varázsolni, ha nem visel páncélt.
Páncélviselő csatamágusok is életképesek, de neki pl. az illusionnak jobb nem kekeckedni.
Csatamágus használ fegyvert, csuhás mágus többnyire a varázslataira van utalva, ha kifogy a manából az neki a halált jelenti.
Az alkímiával el lehet érni, olyan lönyik készítését, ami gyorsabban tölti vissza a manát, mint ahogy az a varázslatokkal fogy - de ugyanígy működik a HP visszatöltés is.
Ezeken kívül az alkímia volt az a képesség, amivel csalás nélkül komoly összeget be lehetett zsebelni, alkímiai összetevőket gyűjtögetni gazdaságosabb tevékenység, mint rozsdás páncélokat, fegyvereket (persze a kotyvalékfőzés inkább mágushoz passzoló tevékenység)