Énis egy IFA párti lennék,de ennek ellenére azt gondolom hogy reálisan gondolkodtál a 135-ös hozzászolásban.
Most viszont talán rossz napod volt hogy gondolkodás nélkül ilyenek irsz?
Az 50-es ifa is rendelkezik elég jó nyomatékkal,annak ellenére hogy lóerõvel nem,és terepen a 120-as dugók és a túlméreteztt lendkereke megteszi a magáét! :)
Kérdezed hol használják komoly truck triálon? Hát ez fent van a neten!
Pl:2006-tól létrehoztak külön IFA géposztályt az Europa Truck Trialban!
Csak szétkell nézni a neten és legalább 10 német vagy cseh triál IFÁ-s csapatot találunk,és megis van a magyarázat a külön géposztályra!
A DTTM-versenysorozat állandó résztvevõje,sõtt a 2007-ben indult TORC versenysorozatban is azzonnal ott volt az IFA!
A Berlin-Breslau rally-n az L60-as ifa a 32 indulóbol ötödik lett,csak az ural és az unimogok értek be elõtte! A korszerûnek tartott teherautók csak utánna!
Közlekedésbiztonságilag nemhinném hogy gond van vele!
Vegyünk pár példát:
-letarolta a teherautó az utrol az személygépkocsit amiben bennégtek,szerinted ifa volt? Az bizony megállt volna,mert nemvisz 40tonnát!
-ha már a súlynál tartunk szerinted az ifa 10T összsúlyától nyomvályús az út? A kisebb autókat úgy megvezeti hogy elõzéskor gyakran az árokba landolnak miatta nemritkán halálos kimenettel!
Érdekel mennyit fejlõdött az IFA? Miért nem olvasod el?
http://users.atw.hu/m63/ifa.html
Ha végig olvastad akkor gondold át hogy ez tényleg semmi-e?!
Egy karbantartott 30 éves IFA símán megkapja a zöldkártyát,mintahogy egy 10 éves merci is a zöldkártyások réme lehet ha elhanyagolták!
Gondolom eggyetértünk! :)
Valoban csöpög az olaj néhány öreg IFÁ-bol!
De szerintem ez nem az IFA bûne hanem az üzembetartójáé!