Persze, én ezt nem vitattam:) A dízel jó, viszont ahhoz, hogy egy benzinest utolérjen, ahhoz jó nagy motor kell, és a végén már ottvagyunk, hogy annyit fogyaszt, mint egy kisebb benzines, ami végülis ugyanazt tudja. A diesel gyenge pontja az ára. Volt valahol egy teszt. A diesel autó 10 év alatt hozza be az árát (persze kivétel van: lásd Ford Fiesta 1.4 TDCi - 5,5L városban! és annyira nem húzós az ára, csak sajnos...a ford dieseljérõl késõbb a másik zárójeles megjegyzésben). Amiket írtál azokkal én is tisztában vagyok. Sajnos nagyon sok dízel még akkor is szar. PSA konszern dízelei egész jók (fõleg a második generációs közös nyomócsöves - és akkor még a részecskeszûrõt még nem is említettem), na meg a BMW és Mercedes. A Ford még mindig nem tud normális dieselt csinálni (talán majd az lesz jobb, amit a PSA-val közösen fejleszt). A másik, hogy kérdés, hogy ezek az új turbódízeles csodák meddig bírják (szerintem 3-400 ezret tuti nem bírnak ki - többnyire azért, mert széthajtják, de hát ez nem az autó hibája).