A windózos rinyálásotok gyerekes és nevetséges. Minden szoftver annyira jó, amennyire jóra készítik. A MS nem fog egy béta szoftvert tenni jármûvezérlõ gépbe, mert felkötheti a gatyáját a bíróságon, ha bizonyítást nyer, hogy annak a hibájából történt baleset. Vagy egyszerûen nem veszik meg a terméket. Ami a dízelt illeti, mondjuk, hogy jó. 100e km-ig, ha hihetünk a Totalcar-os cikkeknek, merthogy a technika (az anyag) nem bírja sokáig a pici térfogatba turbózott sok lóerõt. Egyszerûen elfárad, kikopik, tönkremegy. A mai csodadízelek nem fognak sok százezer kilométert futni, mint a régi szívódízelek. Így aztán hamarosan tele leszünk viszonylag fiatal, motorgenerálra szoruló autókkal, amiket még soká hajtunk ezután is rengeteg pénz és szerviz árán, mert drága kormányunk a regisztrációs adóval gyakorlatilag megakadályozta az autóimportot. Tulajdonképpen az se világos, hogy az egyszerû, kiforrottan és jól mûködõ dolgokat, mint pl. a gázpedál mi a [email protected]ért kell bonyolult és potenciális hibahegyeket felvonultató elektronikusra cserélni ?