LoL vagy ecsém... nem elég, hogy hülyeségeket irogatsz, de még neked is áll felljebb ahelyett, hogy utánanéznél...
vagy milyen jelentös fejlödés volt????? SEMMI!!!
Mûködõ bolygokutató szondák (amelyek nélkül még ma se tudnánk semmit arról, hogy néz ki a Mars felszinve, vagy semmit sem tudnánk a gázóriásokról), mûködõ ûrállomások, alapvetõ kutatások a súlytalanság emberre gyakorolt hatásáról, kisérleti hajtómûvek (pl. Ion-hajtómû) gyakorlati tesztjei, soroljam még? Persze ez neked biztos semmi...
csak elköltöttünk pár ezer milliárd dollárt. baromi jok ezek a ürszondák, sok szép szines képet nézegethetünk...mire jo??? albumba legfeljebb....
A NASA éves költségvetése durván 15 milliárd dollár, és ebben minden benne van, tehát a légköri kutatások, aerodinamikai kutatások, csillagászati kutatás és mellesleg az emberes ûrkutatás is. Mégha mindent össze is számolunk, akkor is csak maximum egy-kétszáz milliárd dollár mai árfolyamon... És mint említettem, az ûrkutatással kapcsolatos kiadásokennek csak egy része ennek az összegnek.
Egyébként örülök, hogy ilyen sokat tudsz az ûrkutatásról. Bár a te szintednek valóban nem jelentenek többek a "szép szines képek", mint háttérképet vagy albumba, de a csillagászok ezekbõl a képekbõl számtalan fontos információhoz jutottak, és ezek segítségével tudunk ma annyit a naprendszerrõl, amennyit tudunk.
olyan elavult vacak hajtási modokkal, hogy szégyen:))
Sorold fel légyszives, milyen egyébb hajtásmódok kerülhetnek még szóba. Várj, ne erõltesd meg magad, segítek:
Atommeghajtás: már az 1960-as években elvégezték az alapvetõ kutatásokat, de környezetvédelmileg aggályos az alkalmazásuk.
Kombinált torlósugárhajtómû: Jelenleg is folyik a fejlesztése (X-43 program). Remélhetõleg pár éven belül áttörést sikerül elérni, és a következõ évtizedben már elkészülhet az elsõ ilyen hajtómûves indítójármû is.
Lézertolás: Jelenleg is folyik a fejlesztése, alapfázis van még, évtizedek kellenek még, hogy a gyakorlati alkalmazásához jussanak.
Elektromágneses gyorsítás: Elvileg lehetséges, de túl költséges és bonyolult.
Ûrlift: Alavetõ technikai nehézségekbe ütközik megvalósítása, ezek leküzdését jelenleg a nanotechnológiától várják, aminek a kifejlesztése évtizedekig tarthat.