Teljesen egyetértek a átalakítással, mert ez így ebben a formában nem az igazi. A régi ETCC/WTCC-ben osztályokat alakítottak ki a motor teljesítményének függvényében. Amikor 1963-ban megalakult az ETCC 9!!! osztályra volt osztva a sorozat. De amikor megalakult a BTCC, ott is 4 osztályt alakítottak ki, így együtt indulhattak (persze nem egy osztályban) olyan autók, mint a Mini Cooper és Chevrolet Camaro. Ezt csak azért említettem meg, mert pl. az Audi, Mercedes a DTM-bõl nem fog elmozdulni, és azok a gépek nem képeznek egy osztályt az S-2000-es WTCC gépekkel. A Ford és a Holden esetében ugyanez a helyzet, csak ott a V8 Supercars mellett elkötelezettek. Szóval sok helyen van már kötõdése az autógyártóknak, és a WTCC most még nem piac nekik.
Azt viszont én is támogatom, amit Gordon24 írt, hogy nem engedném, hogy 5 autó induljon egy márkán belül. Ez úgy lehetséges, hogy minden versenyzõ a SEAT-on belül is külön csapatot képez. Tehát a SEAT azt csinálta, hogy pl. Gené-t a SEAT Spain csapat nevén indítja. Így Gené a SEAT-on belül egy csapat tagja is, ugyanaz mint Priaulx esetében a BMW Team UK. Azért van a SEAT-nak most 5 különbözõ nemzetiségû versenyzõje (Portugál, Olasz, Francia, Spanyol, Svéd), és Thompson volt régen a 6.-ik, õ ugye Angol. Ezen az elven lehetne akár 7-8 autójuk is, csak keretük nincs már rá.
Én mindenképpen max. 3 autót engedélyeznék egy márkán belül, nem többet. A csapat értékelésben úgyis a legjobb 2 autó eredménye számít, már a harmadik is töltelék úgymond, nemhogy 5-6 autó. Valamint erõsebb privát támogatás, hiszen a BTCC is azért nagyon erõs, mert a privátok semmivel sem gyengébbek, mint a gyári csapatok.