Ebben igazad van.. És sajna ez tényleg gond.. Mindent megtesznek azért, hogy belépjenek (túl sok engedmény, és sok előny a többihez képest) ezért van a verhetetlenség.. aztán ugye ők amikor már megnyertek mindent lelépnek.. és ez jó pofán köpése a wtcc-nek, mert amikor jönnek nem ezt ígérik..
az fia ezt minden sorozatában nem jól csinálja. Egyen motor oké, de az egyéb szabályok és az ár miatt nem vonzó. Meg azért azt is látni kell, hogy ha a BTCC-t nézed pl vagy akár a TCR-t. Nem gyári csapatok vannak. btccben egyetlen gyár nincs bent (talán a Honda) az adott csapatok illetve tunning cégek választanak autót) Őket nem érdekli az egymás elleni rivalizálás.. Tehát simán indítanak pl GM-en belül 2 típust. Míg ezt a GM nem tenné meg. Indít a bajnokságban a márkáiból egyet azt ennyi..
Tehát a sok Márka gyári csapatként már sosem jöhet létre, hiszen kb egy motor company 3-4 autómárkát lefed.. A Porsche nem fog indítani egy bajnokiban Skodát, Vw, Seatot. Mert akkor saját magát szopatja.. Viszont a csapatokat ez nem érdekli..