Valóban korábbi interjú volt, még a valós teszt elõtti, így a felvetésed jogos és helytálló. Mivel az a cikk amirõl fordítottam tartalmazta ezt az idézetet, így én is fontosnak tartottam megemlíteni.
Ezek viszont jó hírek, amiket leírtál. Ennyire konkrétan én sem ismertem a tényeket, amiket elõzõleg tudtam a modellrõl az az, hogy jobb aerodinamamikai tényezõket mértek nála a szélcsatornában, mint a Lacettinél (ami eddig a legáramvonalasabb aut volt a WTCC-ben, legalábbis papíron), valamint ahogy említetted korábban a 280-300 LE-t (ami itt a "sablon") hozza a 2 literes Opel motor, ami hajtja a gépet. Remélem ha az elején nem is dobbantanak nagyot, de folyamatosan fejlõdik a Lada.
Egy kérdés hozzád: A Ladarevolution oldalon te szerkeszted a híreket, amik megjelennek?