Jaj jön mindenki jön ezzel, hogy az Audit lecserélte a Porsche. Nem, nem cserélte le. Ha nem lett volna a dízel botrány még jövőre is és valószínűleg azután is mentek volna. Másrészt meg a Peugeot is jó pár évig ment a Citroen ellen is.
Lehet, hogy csak 3 autó lesz gyártóként, nem kizárt. De teljesen elképzelhető, hogy simán hoznak 4-6 autót. De ha még 3 autóval számolunk akkor is ha jön mind a 6 gyártó, aki alapból építene ilyen autót, (már pedig miért ne jönne) akkor az már 18 autó, ami egyrészt már több mint most, másrészt, meg nem ilyen hebe-hoba autóversenyzők mennének mint most (ami alapból szánalmas, hogy egy vb-n van max 5-6 normális pilota), hanem rendes, gyári pilótákkal. Amúgy is ez a szar 3 autós felallas is csak mostanaba jött elő, a WTCC-ben is régebben a BMW is 4-6 a Seat meg jóval több autóval ment.
Nem tudom mikor néztél utoljára DTM-et de igazán érdekelne mikor volt 4 sec-es különbség, de még 2 sec-es re se emlékszem. a top 10-15 90%-ban 1 másodpercen beül van, és ritka az 1 tizednél nagyobb különbség 2 pozíció között.
Persze szép, meg jó a BTCC, de "igazi" gyári csapatok nélkül továbbra sincs vb.(bár ez valóban hülyeség). De nem hiszem, hogyha ez meg is szünne, olyan sok gyártót érdekelne, hogy egyen motorral versenyezzen.