A qualifin nincs sok dieferencia ez az f1 ben is így van, de a verseny azért más. De most Én nem akarom leszólni a DTm et félre értés ne essék.
Amikor a BMW volt vagy a Seat akkor is 3 autó volt minden csapatnál. Ezt írtam az előbb is A BMW gyári csapat 3 pilótát indított. Zanardit, Farfust és Prialuxot. Elötte a 2 Mullert és Prialuxot. Ők voltak a gyári pilóták. Az, hogy Hernandez, meg Engstler meg stb stb BMW vel mentek attól azok még nem gyári BMW csapatok voltak. A 2 Engstler BMW engstler motorsport színében ment. Seat Tarquini, Muller, Monteiro
Gyári autó nélkül nincs vb. Ez teljesen igaz. Sőt az is, hogy 3 gyártó kell hozzá, tehát jövőre nem tudom mi lesz, hiszen jelenleg 2 van. A WTCC alap szabályban pedig a 3 gyártó kötelező elem, hiszen attól VB.
A BTCC az totál másképp működik. Ott mindenki gyáriként emlegeti a Hondát, de nem az hiszen tudjuk, hogy hogy van. A BTCC ben nincs gyári csapat. Jövőre jön a Vauxhall vissza az valóban gyári csapat lesz. De azért az az egész máshogy működik.
Lehet, hogy hülyeséget írok, de ezt minden bajnokságban meglépték, mármint azt, hogy egy konszernből egy autó márkával képvislei magát. Ez az amerikai NAscartól kezdve a rallyn át mindenhol így van. De logikus is, hiszen minek versenyeztesse a saját márkáit egymás ellen. Értelme nem sok van.
Utoljára szerkesztette: gordon 24, 2016.11.28. 19:38:49