tudom, kb 94-tõl követem figyelemmel a különbözõ nemzeti bajnokságokat, bár volvo dominanciára nem nagyon emlékszem, a jellegzetes kombijukkal is inkább csak a közönség szimpátiáját nyerték el.
amire én céloztam az az, hogy annak idején, amikor a dtm a merci és az alfa csatájáról szólt és a szabályokat rendre úgy alakították, hogy a mercinek legyen jó, akkor a legtöbb gyártó eleve be se akart jönni, mert egy 5-6-7. helynek semmi reklámértéke, ráadásul amikor már nagyon elszaladt a szövetséggel a ló, akkor az alfa is lelépett és a dtm elég nagy bajba került.
szép és jó, hogy a bmw-nek remek autója van és a többiek építsenek olyat ha tudnak, ezzel nincs is baj, itt a közönségrõl van szó, hogy mennyire lesznek érdekesek a futamok és mennyire nem, mert csak az érdekes és izgalmas versenyek jelentenek nézõket, különben a gyártóknak nem érdeke pénzt fektetni a sorozatba. egyszóval addig jó, amíg kinek így, kinek úgy, de mindenkinek van esélye nyerni, még ha csak hendikeppel, vagy repülõrajttal is.
mindent összevetve a szabálymódosítások sztem jók, mert izgalmasak voltak a futamok, a bmw-k így is legyorsultak mindenkit, és várhatóan az egész év errõl fog majd szólni, amíg meg nem jön az új SEAT motor, vagy az új Alfa ide nem ér.