Komolyan nem értem ezeket a túlzásokat. Az tény, hogy a demo messze nem hozta azt amit vártunk, amit a képek és video alapján vártunk. :(
Az viszont egyszerûen nem igaz igaz, hogy a grafika szarabb, mint az 1. részé. Tessék már megnézni! Én a TOCA 2-t minden nap tolom szinte, s az egyik kedvenc pályám a doningtoni pálya. A 3. rész pálya képe semmivel nem rosszabb, mint a 2. részé, sõt meg sem tudnám mondani, hogy nem 1-1-ben került át ebbe (lassan két év után persze picit gyenge megoldásnak tûnik). Mint írtam már milliószor ez a kopárság Donnington sajátossága. Aki takonyséderre vágyik és eltúlzott blúr effektre, valamint irreális HDR-re (vagy valami hasonlóra) az is megtalálja a maga játékát. Ez nem az, s ha ezt várod, akkor ez csalódás lesz. A kocsi grafikája sem csúnyább, legalább is technikailag. Nézzétek meg, hogy mennyivel több a poligonból áll a kocsi, mint az elõzõ részé (lámpák, kerekek, lágyabb ivek mentén tessék nézni). Az egy adottság, hogy a Civic nem egy formagyõztes autó, de ha vizuálisan élethûségre törekedtek, akkor nem rakhatták teli extra spoilerekkel, halogén lámpával, stb.. erre is megvan az a játék, aki erre bukik.
Irányíthatóság és fizika: Ez egy fogos kérdés erre azt tudom mondani, (amit már mondtam is), gyenge autó frontkerékkel egy veszettül gyors pályán kevés szépséget hoz ki, de van 1-2 bíztató jel (kerék melegedés és kopás, motorra szint úgy, valamint a súlypont függõ g hatás). Ehhez meg kell várni a decemberi nagy demót, s aztán ráhúzni a vizeslepedõt, ha abban is ilyen lesz pl. egy DTM-ben induló autó, vagy egy hátsókerék hajtású formula autó.
Kezdek fanatikusnak tûnni, pedig hidjétek el, hogy nekem sem tetszik a demo, sõt az egyik legrosszabbul összeállítottnak tûnik, amit valaha láttam, de ez szvsz. a rossz autó-pálya párosnak köszönhetõ. Ez alapján temetni a játékot meg butaság.
S hogy az irányítás árkádosabb lenne, mint 1 NFS-ben, na ezt nem kommentálom, de ha részedrõl így érzed, akkor nem én leszek aki az ellenkezõjérõl neki áll gyõzködni. :)