Kicsit forditva van a dolog. A TRD1 Beta-ja igeretesnek tunt, de mire megjelent, egy eleg arkados, iranyithatatlan "szemet" lett belole.
A TRD2 meglepoen jol sikerult, es nem csak az elso hulladek reszhez kepest, hanem onmagaben nezve is. Bar nem egy szim., de mindenfelekeppen elvezetes autos jatek lett belole, a hibai ellenere is.
Bar az igergeteseket mar megszoktuk, de a TRD2-bol kiindulva, es a szerencsere egyre divatosabb komolyabb autosjatekokat es szimulator igenyeket kielegito palettat nezve, talan meg tarthatjak is a beigert dolgokat. Mindenkeppen igeretesnek tunik es a "komolyabb" fejlodest mutatja nehany beigert funkcio, szolgaltatas, fejlesztes stb.:
- Career mod tovabb fejlesztese, es a kozben valaszthato 7 fele Pro Career Mode (pl. open wheel, touring cars, off road stb.), melyekben egy kulonallo sorozatot is vegig tolhatunk (pl. OpenWheel mod-ban a go-kart-tol, az egyuleseseken keresztul az F1-ig - WilliemsF1 team).
- Matrix altal is emlitett fizikai javitasok, gumi, uzemanyag stb. is pozitiv.
- Komolyabb online es ranking rendszer.
- 50 liszenszelt palya, 100 fele nyomvonalvezetessel.
- A AI tovabb fejlesztese is jol hangzik, foleg hogy a TRD2-ben is meglepoen jo volt.
- A grafikai valtozasok is egyertelmuek, de az most nem erdekes, mert masodlagos;)))
A lenyeg, hogy ha tarjak a terveket, bar nem lesz egy hardcore szim., de azert megis a beallitasoknak, lehetosegeknek koszonhetoen, nem korlatozzak le a jatekot az arkad szintre, es ismet kapunk egy meg jobban autozhato es elvezetes verseny jatekot.