-Miért lenne a jó a valóban valósághû játék. A legtöbb ember a saját vére látványától elájul. Egy filmben, játékban más.
Példa 1;
Az elit alakulatban például a bastogni harcokban két szereplõ is csonkolódik egy becsapódó tüzérségi lövedéktõl.
~ez a valóságban sok embernek elég lenne, hogy bezizzenjen, bepánikoljon.
Egy ilyet, vagy egy ember erõszakos halálát nem mindenki dolgozza fel.
Ilyen játék biztos nem kellene senkinek.
Példa 2; sok "véres" filmet. A múlt héten a falklandi háborúról volt egy dokumentumfilm, az mégis teljesen más volt. Más látni, hogy ott visznek egy katonát leszakadt lábban és más egy mozit megnézni.
Sztori: már ne haragudj, de azé' nincs olyan nagy sztori. Elnagyolt amerikai "mi mindent tarolunk" sztori van. Voltak minõségi momentumok, de nem volt egy dráma.
Hangulat: az van multiban is. Megrohamozni egy stratégiai pontot, visszaverni egy támadást. Hangulatos tud az lenni, fõleg ismerõsökkel...
Realisztikusság: több ilyen téma is be van dolgozva: a célzás, futás, shock. Vannak amit nem lehet. Hogy oldalád meg azt, hogy milyen napokat tölteni télen a szabadban egy fagyott lövészárokban? (miközben várod az ellent)