"1 lövés azonnal végzetes, ha lábba kapod, ess el, ejtsd ki a fegyvert, többet fel se tudjál állni, ha karban, onnantól fogva ne tudj lõni, ha hasba, akkor asszem nem is kell folytatnom"
Ott a SWAT 4,az próbál közeliteni a realizmus felé,csak hát éppen ezért korántsem játszanak vele annyian mint egy Battélefield 2-vel.Mert a legtöbb játékos nem akar annyira kötött játékmenetet multiban.Könnyedebb,látványosabb szórakozás jobban bejön.
A Te logikád szerint pl. egy Battlefield szerü játékba profi repülégépszimulátort,helikopter szimulátort,meg tank szimulátort kéne programozni,hogy egy autóval elindulhass benne ahhoz meg külön jogositvány kellen.Rendbe,de szerinted hányan játszanának egy ilyen játékkal?
A sérülésmodellezésben talán még egyet is értek,lehetne közeliteni jobban a valóság felé,és közelitünk is.Pár éve még csak a bevitt találatok mennyisége számitott,ma már a normálisabb játékokban a fejlövés halálos,néhol a sérülések nyomán lelassul,"megszédül" a játékos.Szóval van elõrelépés.
Mindenesetre a "Szerintem az fpsek multija nég viccnek rossz... A single rész a lényeg, a multi 1 nagy baromság, mind hülye, aki jácca." véleményed,kissé felháboritó.
Amugy az általad hibának leirt dolgok a single részre is igazak,tehát akkor nem tudom az miért lenne jobb?Mert valami buta kis történetbe rakják a lövöldözést? (tisztelet a kivételnek)