Ha jó idõ lenne akkor azonnal tisztázhatnánk a dolgot, így adós vagyok addig egy képpel (le tudnám fotózni a mûszerfalról az utolsó 100 km átlagfogyasztását). Jelenleg áll a gép, nem fekszik neki ez az idõ. De hogy eloszlassak pár tévhitet:
- nem kezdek megzakkanni.:)
- a súlya 1100 kiló, tehát messze NEM kétszerese a 830 kilós Lupo-nak.
- 110 lovas, nem 90. 90 ló az elsõ szériás benzines 1.6-os volt.
- a vége olyan 220 óra szerint(215-ig volt eddig hajtva), 180-190-ig még határozottan jól húz.
- Nem azt mondtam hogy 170-190-es átlaggal, hanem ha lehet menni, akkor ennyivel. (írtam hogy mekkora az átlag lakott területen kívül, és számoljuk bele a lakott területeket is.). Tranzitutakon jár sokat, nagy (teher)autó forgalomban, úgyhogy tartósan nem lehet ennyit menni vele. Egyébként legtöbbet 130-140 között jár, itt ötödikben bõ 2ezret forog a motor, talán érthetõ miért eszik keveset.
- Attól hogy turbós nem többet eszik, hanem inkább kevesebbet (nem véletlenül turbós a legtöbb teherautó is, ahol számít a kisebb fogyasztás). Nem forog többet a motor, csak hamarabb felveszi a fordulatot, így kevesebb üzemanyag kell a gyorsításhoz.
De majd a fénykép beszél, anélkül nem mennék bele a témába mélyebben mert megint az lesz a konklúzió hogy távolról mindenki jobban tudja, én meg le leszek ugatva mint Golfbuzi.:)