Biztosan, és legalább húsz percig csak az kötött le, ahogy az autóval pörögtem össze vissza. Ebben a játékban ugyanis a kézifék valóban kézifék, a gázfröccs az pedig valóban gázfröccs.
Egy szó mint száz nagyobb élményt nyújt, mint bármelyik eddig kiadott játék.
A analóg pozíciónálóval kapcsolatban pedig csak annyit, hogy lehet, hogy rohadt burzsuj vagyok, mert telik rá, de szerintem 2005-ben egy sok-sok éven át fejleszett játéknál nézzük már el azt, hogy nem csinálnak belõle billenytûzettel irányított játékot.
Egy igazi szimulátoros nem játszik olyan autószimulátorral, ami kezelhetõ billenytûzettel.
Max, ha majd az autógyártók szériafelszerelésként kormány helyett 102 gombos billenytûzettel árulják a kocsikat.
Mellesleg egy valami teljesen kimaradt a cikkbõl. Az intrók olyan szintûek, hogy ütik a Final Fantasyt.
A GTA San Andreas meg majd akkor söpri le ezt, ha végre megjelenik PC-re, bár valószínûleg akkor is megjelenik majd egy ilyen lehúzó cikk róla, mert a fõszereplõ kéglijében a nem lesz eléggé kidolgozva a dubipapir.
Mondom, vannak benne hibák, de ez a cikk azért ilyen, mert annak írója nem azt kapta, amit akart, nem pedig azért, mert ilyen a játék.
Másrészrõl patcheket, amik javítják ezeket a hibákat nem szoktak kiadni játékokhoz ugye? :)