Ok, köszönöm, de ebbõl még nem tudom, hogy az utóbbi PzS. "balanszírozások" (olvasatomban: gyengítések) hogyan hatottak az általam egyedüliként ismert és alkalmazott harcmodorra - fõként Britek, de a létszám-limitbe bele nem számító(? - ezen lehet, hogy csiszoltak azóta vmit?), 270(?) MP-s USA fészek ellen is.
(A PE eddig is a "menekülés a gyõzelembe" nép volt - szerintem - , de ha még mindig csak elvesznek belõle...
Mivel nem vok jó játékos - nincsenek Koreai felmenõim :)) - ezért nem tudok a gyakorlatban is úgy kombinálni, mint ahogy azt esetleg én is elgondolnám. A szûk egységválasztékban, ellentétben a britekkel, legalábbis meglátásom szerintem, nincsenek olyan kezdeti és középszakasz tájéki, masszív(abb) és mindenes egységek (Stuart - AC, Cromwell - Marder), amikkel ez az eleve Pe-re rákényszerített harcmodor sikeresen kivitelezhetõ volna, ill. minden sikeres akcióhoz (újbóli "lendületbe" jövetelhez) olyan méretû, kombinált erõk kellenek, amiket nehéz egy helyre koncentrálni, anélkül, hogy a fél-, egész pályát ne kéne emiatt feladni, ami már önmagában jelentheti a véget, az akció sikeressége ellenére is.
Mintha a készítõk szándékosan(?) felcserélték volna a két frakció (Brit és PE) harcmodorához legjobban illõ egységeket:
A Britekkel csak akkor voltam igazán sikeres, ha a setét énemet vettem elõ és direkt a legaljasabb módon játszottam, mindig az ellenfélnek legjobban ártó keresztbetevés által vezéreltetve - ide egy HMG-pit, az egyedüli kerülési ponthoz meg egy-két akna, ezzel két nyersanyagpont máris biztosítva van. Ehhez a PE szurka-piszka egységrepertoárja jobban illene, még ha a (szerintem bármelyik) nép sikerességét ez tönkre is tenné. Míg PE-vel a nyílt sisakos, folyamatosan nyomuló harcmodorához nagyon hiányoznak a "tartósabb", nem egyszer, vagy egyszer sem, használatos egységek. A végjáték 2 Párducáig - amik ellen addigra minden kész a másik oldalon - el is kéne vegetálni vhogy, ami nem éppen a tapasztalatlan játékosok sajátja.
PS: CAC intelmeit megfogadva: ezt egy messze nem pro játékos írta, ezért, eredendõen, fenntartásokkal kezelendõ a játékkal még csak most ismerkedõk részérõl, a szakik meg csak vissza tudják tartani a röhögésüket. ;) :)) )
Az a gép, amin játszani tudnék, az nincs nálam, nincs se eredeti CoH-om, se olyan gyors és nem limitált internetem, ami a multihoz (egyáltalán, a játék Steam-s letöltéséhez) kellene. :(
A Blitz' csak azért fogta meg a fantáziámat, mert a valósághoz közelebb álló egység-tulajdonságok vannak benne, nincs lekorlátozva a játékos választható egységek és épületek terén sem, ha van CP és nyersanyag, szabadabban alkalmazhatom, vagy válthatom a taktikai elképzeléseimet és találhatok ehhez megfelelõ egységet is. Igaz, hogy sokkal nagyobb és kaotikusabb mészárlás a vanillához képest (3 vs. 3, 1 vs. 1), de egy "tudatlan" játékosnak, amilyen én is vok, ez még nem feltétlenül hátrány - ebben sikerült már felállnom, és a végén ebbõl gyõznünk, a bázisomra való beszorításom után, igaz, ehhez a "társaknak" is nagy áldozatot kellett hozniuk, ami az alapjátékban nem lett volna lehetséges (nem VP-s játékmenetnél).
Természetesen, ha elhárulnak a fent leírt akadályok, akkor feltétlenül beszállok az alap multijába! :)