WG vs. Ákos, Fifus (és "segítõje") tálalásában a Fansite-on: csodálatos!
Itt valóban kijön a (PIO,) Volks -> Grenadier és az (Engi,) Rifleman -> Rifleman különbség és a WM vet-rendszere is az Axis-nak kedvez - ha van anyag rá!
A sebesült-gyûjtõ épületeteket eddig csak azért többszöröztem, mert az egyik elvesztése után sem veszik el a már összegyûjtött legénység, ha maradt még legalább egy belõle. De ezen példából kiindulva... ezt Blitz'-ben is kipróbálom, bár ott a WM is "normálisan" vetezõdik és a gépek könnyedén elsöprik a támogatás nélküli gyalogságot (meg 550 MP a bunker, de jóval tovább is kitart a 4.02-n, és a FLAK is drágább).
Hhmm, ez érdekes lehet többjátékos módokban: hamar összejöhet PIO/Volks-kból a Grenadier-ármádia, költséghatékonyan (benzin biztos marad a fejlesztésekre, épületekre és gépekre, ha mégsem válna ez be...), ha az egyik játékos erre a "harcmodorra" gyúr, miközben a társak is "etetik" a gépezetet. :))
Na meg, pont ezért adok ki tûzparancsot az ellenfél felcsereire is, ha épp nincs más célpont a közelben, még ha tiltja is ezt pár nemzetközi egyezmény.
Ha nincs FLAK, akkor a 200/15-s MG-Nest is jól fogja a gyalogságot (sohasem egymaga/egyedül): nem is az öldöklés lenne a lényeg, hanem a fekszik-hazafut ismétlése ("kikapcsolni" az ellenfél haderejét) és addig mehet a flank + base rape, gépekkel... de manpower (és fuel - meg még távoli pop-cap) nélkül ez is csak egy fikció. :)