Akkor rosszul emlékeztem a meccs szereplõire, sorry!
No, én ilyesmire használnám, gyakrabban a Nest-eket (hamarabb kész van, mintha félpályáról gyártanál egy egységet, pozíciótartás céljából... és az ellenfél gyalogságának mozgását eléggé be tudja határolni, lassítani) - nem nyitásként, ahogy vélelmeznétek. A pozíciót és a "talajegyengetést"(akadályok, aknák) a megkerülésének és támadásának megnehezítése miatt írtam - hátha belefutnak egy másik szektort/terepszakaszt védeni igyekvõ csoportosulásba (+akna) a kerülni igyekvõk, de ha már egybeér a front, akkor ennek is kisebb a jelentõsége -> ha nem lehet kerülni, akkor szembõl kell jönni.
Nem Pop-Cap-s egység, így "helyette"/mellette lehet (ellen)"tüzérséget"(ATG, Mortar, Sniper - mije van az ellenfélnek sok, fõként az ellen) gyártani, ha van anyag - így egy egység Pop-Cap "áráért" kettõ unit-ot kapsz, amik még használhatók is együtt vmire, ha van anyag hozzá - itt egy CAC által WM ellen játszott (korai?) videó ugrik be, ahol minden anyagból maximum-közeli menyiséget halmozott fel (1v1-ben!), de a Pop-Cap megakadályozott minden egységgyártást nála (igaz, a vet3-s Gránátosokat már nem "fogja" úgy a nest, mint a vet nélkülit, de ezek az értékek(suppress) összeadódnak és sok lúd disznót gyõz). Ha nincs anyag, akkor egyértelmû, hogy se nest, se más nem épülhet - kivételt képeznek az akadályok, azt ilyenkor is lehet. Ha pedig kevés a mozgó egység még/már a pályán, akkor azok gyártása/pótlása az elsõdleges.
De ezeket eddig is tudtad, csak nem alkalmaztad, nem?!
Örülök, a PE iránti érdeklõdésed feléledésének! :)
[Blitz'-ben meg pont az ellentétei a frakciók (PE és USA) a CoH-s megfelelõiknek, legalábbis szerintem: ( :)) )
PE-t helyrerakták, jó értelemben - végre lehet "normális" támogató egysége is - , míg USA "csak" plusz egységeket kapott leginkább - néhánynak nagyon örülne CAC is. :D ]
...
A "Mit lehet tenni egy Jagdpantherrel és két Pantherrel?" és a "A base rush az adott T2T3 videóban egyszerûen csak kialakult, nem tekinteném testhezálló és szinte egyetlen járható útnak." -ra:
Sajnos - , vagy sem - , de a kettõ nagyon is összefügg:
A CoH-s játékegyensúly miatt (Ezért szeretik a "nagyok", nem?!), no, meg a változatosság végett - itt mintha túlzásba is estek volna briteknél - , a készítõk azt találták ki, hogy elvesznek PE-tõl pár dolgot, amit, az egyensúly miatt, máshol majd "visszakap". Így alakult ki az az egyedi játékstílus (nincs támogatás, csak (ön)erõbõl, amit bírnak az egységek, de azt is csak ügyeskedve - mikrózás igény az egekben), amit e frakció megkövetel és aminek egyenes következménye a - itt van a "visszakapás" - játékvégi nagy lendületbejövetel a Panther-ekkel és egyéb OP egységekkel (pl. Hummel, JgdP., hhmm (Luft-doki) - ott inkább az általános összkép javulása van, folyamatosan csepegtetve, így kedvezõbb a többinél azoknak, akiket "zavar" a frakció gyengélkedése a játék középsõ részében). [A Blitz'-ben ezt "javították ki", azaz, a PE, az USA-hoz hasonlatosan "unalmassá" lett, mert mindene meglehet, még a CoH-ban hiányzó
támogatása is. (Persze, hogy lehet támogatása a CoH-ban PE-nek a Hummel által, de akkor a többi téren marad gyengébb (harckocsik, gyalogság), a másik doktrínáihoz képest.)]
Hol is tartottam? Ja, meg van...
Sz'al, PE a játék eleji viszonylagos vidámsága - gyors foglalás - , a játék közepére (SC/AC után) tanakodássá, majd zavarrá alakul át (Pred-nél nem, mert õ jó játékos (és jól tud mikrózni)! ( :)) ) ), ha csak az ellenfél nem oly elõzékeny, hogy hagyja PE-t vidáman táborozni a Párducaira várva.
Ha "csak" találkozóharcokat kell vívni PE egységeivel - a középrésze a gémnek ilyen -, akkor nagyon kell hogy létszámfölényben legyenek, VAGY ne legyen támogatása az ellenfélnek (ami ellen eléggé szegényes a repertoárja és a zömében könnyedebb egységei sem viselik jól azt), különben a sikert az ellenfél hibázásától várhatja egyedül, mert a unit-jai nem tartanak ki - vagy egy koreai tizenévest megszégyenítõ módon kell a parancsokat egymás után kiosztani(a). (Kicsi a gyalogsági egységeinek a létszáma, így hamar el kell menekülniük, ha veszteség éri õket, mert az újonnan való legyártásuk ugyan csak drága, nem csak az emberpótlásuk az. A magára hagyott gépei pedig hamar elveszhetnek, ha van ellenük kapacitás (pl. ATG) az ellenfélnél -> PE-t a legkönnyebb Manpower-hiányos állapotba hozni - a sebesültjei végleg elvesznek - , miközben arra õ volna leginkább rászorulva (fejlesztések, egységpótlások drágák/MP igényesek.)
Ha túléli/hagyták túlélni PE-t a középtájékon, a akkor a játék végsõ fázisára megkaphatja az addigi szenvedéseiért a kárpótlás, a Párducokat és ha van, akkor a választott doktrínájából az OP egységeket. Innentõl "csak" annyi a dolga, hogy ezen "mindenevõ" csodákkal taroljon a térképen. Ja, hogy közben, mert középen gyengécske volt a sereg (és az ellenfél, hogy nem élt ezzel a lehetõségével...), a VP-l nem áll túl jól?! Akkor nem marad más hátra, mint a joker kijátszása: az OP egységekkel és a sereg maradékával, mint a támogatásuk, lerohanni az ellenfél bázisát.
De ezt már írtam. Pe ellen, CoH-ban elégséges, ha levakarod a gépeirõl a gyalogságát - vagy a gyalogságáról a gépeit - és nyert ügyed van, mert más támogatása nincs az egységeinek, sajnos. Tehát az egyedüli megoldás, a Base-Rush is csak menekülés a gyõzelembe, PE részérõl - Bezzeg a Blitz'-ben...