Azért az empla több annál, mint amit tartasz róla - az idõhúzás még jó felismerés.
(USA - Brit felállásban jól jön a Sim-City-hez a Pop-Cap-mentes USA géppuskafészek, mert így több támogató brit empla(/egység) épülhet - brit tüzérként - , amik blokkolni tudják az Axis területszerzõ kísérleteit - ha van már mit (pl. ellenfélbázis-közeli területet - a pálya egyik oldalán, ahonnan csak pár lépés a totális cuting... majd a base-rush) birtokolniuk a Szövetségeseknek...; CoH-ban, a WM "lopakodóin" kívül nincs semmilyen lehetõsége Axis-nak a frontvonal mögé egységet dobni, így csak szembõl jöhetnek arra, ha az felállt (mert pl. Axis VP-s gyõzelemre ment, míg Allies a megsemmisítõre...)) <- Preddel kipróbáljátok, hátha (nem) mûködik?? :D ;)
"Skyland akkor is elhullott volna, ha Pred megáll középen." - USA ott nagyon egysíkú, kevés egység-típust felvonultató játékstílusa miatt kapott ki - a gyalogság és a támogatás - nem is volt nagyon mit, tulajdonképpen - túl kevés volt. Pred jó játékos, így a várt meglepetés elmaradt, mindkét részrõl. Illetve az, hogy megelégedett(USA) a VP-s gyõzelemre utazással és kivárta a doktrínájának mindkét ágán a nagyvadat, amivel érezhetõen elkésett és nem is használta ki - mivel már nem használhatta ki... - megfelelõen az(oka)t, mindezt elõrevetítette.
Nem volt agresszív(USA - fõként, lásd: 20. perc; bár, azzal - ha kivitelezi - megint csak a b-r-ra - mint A megoldás - és a nem kiegyenlített játéktudásra/elrontott-'nem bejött' játékstílusra lett volna példa, nem a 'T2-T3'-ra...), inkább ült, a számára akkor még kedvezõnek tûnõ eredményen, na. Ezért nem tartom "igazi" gyõzelemnek a VP-set, mert ahhoz nem kell "igazán" harcolni. Nem kell végigküzdeni a csatát, mert közben vége szakadhat annak és lehet úgy is gyõzni, hogy éppen a megsemmisülés elõtt állt pár másodperccel az egyén és díszes kompániájának maradéka. (T'om, ez is egy játékstílus és senki sem szeretne fél-egy óránál többet egy meccsre "pazarolni".)
"...sokkal nagyobb a kifejthetõ nyomás T1T4-gyel" - hát, támogatás nélkül a Pz IV se bírja sokáig az ATG-k tüzét, meg az Inf HT-k se errõl híresek (Esetleg Base-Rush-ra gondoltál, mert arra, szinte tökéletes?! :) ). Egyedül a +1 fõ gyalogság hasznosult volna belõle, "rendes" játéknál. PE nagyon rá van szorulva mindenére a sikerhez, ha KIEGYENLÍTETT a játéktudás.
De tényleg befejezem. Valóban, egy éve CoH-t csak nagyon ritkán játszottam, nem is megy már annyira. Inkább a Blitz', az nyugodtabb...
Várom, a többiekkel együtt az "élménybeszámolókat" az általad ismét felfedezett PE-rõl és a többi frakcióról.
(Majd igyekszem visszafogni a megmondhatnékom. :)) )