Miután a B-2A ezen meghajtására csak közvetett bizonyítékok vannak (nevezetesen megfigyelések arról, hogy a B-2A nagy magasságban kikapcsolta a gázturbinás hajtómûveit, legalábbis a kondenzcsík megszûnt), és hivatalosan ezzel kapcsolatban semmit sem kommentálnak, ezért csak a találgatás marad.
Mivel a hajtómûveket "nélküli" repülést eddig csak közepes-nagy magasságban, és egyenes vonalú repülésnél figyelték meg, arra gyanakodnak, hogy a tolóereje túl kicsi ahhoz, hogy kiváltsa a gázturbinás hajtómûveket, de elég ahhoz, hogy infravörös kisugárzás nélkül, zajtalanul adott magasságban és adott sebességnél tartsa a gépet.
Sajnos az energiaforrással kapcsolatban is csak találgatás van. Lehet gázturbina által hajtott generátor (bár ez nem túl valószínû, hiszen éppen a gázturbinák helyett használják) vagy üzemanyagcella. Legalábbis a saját feltevésem ez.
Ismétlem viszont, ha valóban rendelkezik a B-2A ilyen meghajtással, és nem valami más trükköt alkalmaznak...