Érdekes kérdés, mert több nyilatkozat is volt, az egyik nyilatkozat szerint már az is siker lenne, ha indítóállomás egyben maradna, a másik szerint:
"Elsősorban az, hogy a Starship épségben kezdje meg emelkedését az indítóállásról, majd túlélje a legnagyobb aerodinamikai erőhatásokat jelentő légköri réteget. A kijelölt légtérzárak alapján dél-keleti irányban fog emelkedni, Kubától északra halad majd. A következő fontos fázis a fokozatszétválás lesz, majd az S24 feladata lesz, hogy hat Raptor hajtóművének segítségével megközelítse az első keringési sebességet, a 28000 km/órát. Mivel azonban nem fog egy teljes keringést megtenni a második fokozat (nagyjából a háromnegyed utat csak), aerodinamikai lassítással fogja megkísérelni a Föld légkörébe való visszatérést, majd a Hawaii-szigetektől északra nagyjából 150 km-re a Csendes-óceánban fejezi be útját. Ami a Super Heavy Booster 7-et illeti, a szétválás után a Falcon-9-hez hasonló „boostback burn-t”, azaz visszafordító manővert fog végrehajtani hajtóművei segítségével, majd ha túlélte az addigi utat, a Mexikói-öbölben hajt végre irányított vízreszállást. Ezután a nyomásleengedő szelepek kinyitásával vizet juttatnak a tartályakba, amitől a törzs elsüllyed, ha ez nem sikerül, akkor hajóval próbálják majd olyan pozícióba állítani, hogy elsüllyedjen, de ha ez sem válik be, akkor fegyverrel lőnek bele adott helyeken a törzsbe, hogy biztosan a víz mélyén érjen véget a B7 karrierje.Tehát az biztos, hogy mindkét egység csak egy repülésen fog részt venni, de szerepük rendkívül fontos a SpaceX számára adatgyűjtés szempontjából. Így ha csak az emelkedési szakaszt sikerül teljesítenie a Starshipnek, már az is egy sikeres küldetést jelent a cégnek."
Na, most ebből egyedül az utolsó mondat az érdekes, és vitára ad okot. Két okot is. Egyrészt, hogy milyen áron, és miért is tekinti a cég sikernek - avagy csupáncsak kommunikációs siker-e ez? Az eddigi bejött adatok alapján olyan károkat okozott, hogy már a FAA is felsőségre akarják vonni, hogy miért adott engedélyt, és hogy ki hol hibázott, avagy hazudott. Bónusz kérdés, nem lehetett volna olcsóbban, biztonságosabb megoldani? De.