Persze, önkényesen meghatározom a sikert, és az siker lesz, ügyes marketing trükk, csak az a baj, hogy ez sem jött össze. Másrészt a siker egy fejlesztés esetében azt jelenti, ha ötről a hatra jutunk. Nagyon adom, hogy szerinted egy cég szavait aranyba foglalva iszod, de ha mást nem is, egy értelmező szótárat nyiss fel, hogy mit is jelent a cég fogalma. Szívesen belátom a tévedésem, amennyiben elmondod, hogy ebből mit, és hogyan profitáltak, illetve miért jobb ez a módszer a hagyományos lineáris mérnöki fejlesztéseknél? De már azzal is megelégednék, ha elmondanád, hogy a siker, azon túl hogy megmondták hogy ez siker, mérnökileg, műszakilag, tehát nem kommunikáció szintjén miért siker? Nézd, azt látom, hogy te is csak fröcsögsz, és jól felépített Musk imidzst tövig beszoptad, azaz nulla kritikai érzék, és ha valaki kritikát mer megfogalmazni az imádott szented bármilyen vállalkozására, azzal szemben bármit megengedsz magadnak. Fanatikus örült vagy, ugye tudod? Még egyszer, szívesen beszélgetek ész érvek mentén, de amit itt művelsz az ékes bizonyítéka, hogy miért marketing, és show volt csupán.
(Amúgy a rakétákat nem fellövik, hanem indítják, ha már érdekel az űrkutatás, ne gyalázd ennyire meg.)