Most ez a Dani vagy nem ismerte eddig az anaglyph-et, mint pl. PC-s játékokban is alkalmazható módszert [Nvidia 3D driver, stb.] (ami igencsak hihetetlen), vagy rájött, hogy sokan mások nem ismerik... És igaza is lett, a rendezvényen lévõk és az újságírók nagy része tényleg nem ismerte... (Ahogy az lenni szokott.) De ha shutteres lenne, ugyancsak hülyén hangzana: "Dani feltalálta az LCD shutter-glasses-t [by ASUS, eDimensional, és még 100 másik gyártó]".
Amit õ valójában csinált: egy program, ami a két kamera képe alapján meghatározza a toll végén lévõ, illetve a szemüvegre erõsített fényforrások térbeli helyzetét. (Csak kíváncsi vagyok, hány algoritmust dob ki a net, ha beírjuk: "mocap" [motion capture].) Az egyedüli új ötlet - azt hiszem, legalábbis én még nem találkoztam ilyennel - az, hogy a szemüveg, azaz a nézõ helyzetének megfelelõen változtatja a 3D-s "scene" (egy wireframe kocka) látószögét.