Na akkor OFF egy kicsit : A Skunk Works által kifejlesztett Have Blue 77 ben szállt fel a groom lake-rõl. Kettõ készült belõle, mind a kettõt elvesztették. De mivel jelentõs tapasztalatokat szereztek vele igy a Lockheed 1978 november 18-án megkapta teljes méretû harcászati vadászgép kifejlesztésére szóló szerzõdést "Senior Trend" fedõnévvel. Öt teljes méretû prototipus épült amelyek közül az elsõ 1981 június 18-án emelkedett a levegõbe, Hal Farley vezetésével. Az elsõ egységet 1983 októberében nyilvánitották harckésznek (5 F-117 és 18 A-7D Corsair) Az összes repülésére éjjel került sor. A Pentagon csak 1988 novemberében ismerte el az F-117 létezését, és ettõl kezdve váltak lehetõvé a nappali repülések. (az éjszakai missziók igen megterhelték a repülõszemélyzetet többek között ez is közre játszott abban hogy kettõt is evesztettek a 80as években) Elsõ harci bevetés 1989 december 19, két gép támadta a Rio Hato laktanyát Panamában. ON
Vissza a hódraszálláshoz. Redben kellett a gyõzelem a hidegháborúban, igy az Apollo-11 megcsinálta a csalást. De akkor minek kellett a többi? Minek kellett a 13as balesete? Ami meg a közvéleményt illeti : az Apollo 1 inditását százezrek nézték (ha nem milliók) a 12 még benne volt a hirekben. A 13 már csak akkor került be mikor felrobbant a tartály. A népet csak a siker meg a bukás érdekli (a legjobb a siker bukása:) a többi hódraszállást már csak "buszozásnak" tartották.