Rosszul tudod, a kutatási olyan állapotban indul el, amikor a megvalósítás még technikailag nem lehetséges.
Nem azért tartott az F-117-es fejlesztése kb. 15évig, mert 15évig tesztelték az íróasztalon, hanem mert nem volt meg hozzá a technológia. A szögletes dizájn miatt a gép nem stabil a levegõben, (összevissza kacsázik) és folyamatos számítógépes korrigálás kell, hogy egyenesen tudjon repülni, ez a tervezéskor még szekrény méretû gép volt. (nem volt még egy nyomorult Pentium1-esük sem:) Ez a kérdés felmerült a HOLDKOMPNÁL , mert akkor sem volt még olyan kicsi, olyan nagy számítási teljesítményû gép, mint ahogy azt beadták a közönségnek. (állítólag) A VIA-GRA a legjobb ellenpélda, mert az kurv*gyorsan a boltokba került, ott nem volt smmiféle 10éves átfutási idõ, meg hasonló pénzköltés. Nagyon sokan élnek ezekbõl a 10éves átfutási idõkbõl, komplett iparágak, olyan ez mint a KORMÁNYSZAKÉRTÕ. (a világ legjobb állása)
Nyilván a sivatagban fogják tesztelni, mert ott BIZTONSÁGOS, a közelben senki, a mûholdak rálátási idejét pontosan tudják, akkor bemennek a hangárba, stb.. Ott a fotó, hogy az F-117-est kipakolják Groom Lake-en, miután LA melletti Burbank-ban berakták a C-5-be. (Most már nem titkos)
Az oroszoknak meg a Kínaiaknak van több100milliárd USD tartalékuk, szóval ilyenekre lenne pénz. Az Angolok, Németek, Franciák is összekaparnák, vagy eladnák a Kínaiaknak, Oroszoknak, ESETLEG az Araboknak (aki meg tudja fizetni) ÕK úgysem tudnának mit kezdeni az egésszel, az a legjobb megoldás. (a pénzt megkapnák, de veszélyt nem jelentene, tuti üzlet, Szaddam is vehetett szinte mindent)