Én oroszokkal megnyertem, elején szputnyikra aztán vosztokra gyúrva, aztán mikor megnõtt a bevétel a presztízsugrás miatt(elsõ mûhold, egyemberes jármû, ûrséta, kinntartózkodás), kifejlesztettem az ûrsiklót, a 2-es méretû hordozórakétát búszterekkel, elkezdtem tesztelni a dokkolást, közben körberepültem a Holdat, majd végül Hold körüli találkozásos dokkolással, a háromszemélyes holdmodullal szálltam le.
Többször belekezdtem már egy közvetlen megközelítéses holdraszállásos játékba, de nagyon köcsög az ûrhajósok modellezése, a fél játék azzal telik, hogy a négyemberes ûrhajóba sikerüljön úgy legénységet válogatni, hogy egyrészt értsenek valamennyire a dolgukhoz, másrészt ne utálják egymást. Ez a része a játéknak valami elcseszett buziság, azt' pont ezt a részt dizájnolta bele Buzz Aldrin s.k.... :P
Próbálkoztam még kétemberes ûrhajós játékokkal is, csak azokkal az a gond, hogy az elsõ repülések környékén, vagy akár még az elõtt is simán tud 30-50%-okat esni a megbízhatósága a véletlen eseményektõl, amik gyakorlatilag gémóverbe viszik a játékot nagyon hamar... Viszont nagy elõnye, hogy nem kell annyit szopni az ûrhajós társkeresõvel, párokat egész könnyû találni...
Na mindegy... Játszatok vele, jóféle! :) Ha segítség kell, szóljatok, lassan 100% kitapasztalom. (azért legutóbb sikerült a 2 személyes ûrjármûhöz háromszemélyes holdkompot fejlesztenem... :P) Sõt, kezdem megunni, asszem kitapostam belõle, amit lehetett.