Az X-33 program tartotta a határidõt, az Aerospike hajtómû tesztelése idõ elõtt bejezõdött, többek között egy aerospike hajtómû-tesztpéldánnyal a hátán repült az utolsó SR-71-es. Az idõ elõtt persze azért volt, mert a teszt hajtómû esetén oxigénszivárgás léphet fel, amit túl veszélyesnek tartottak a hajtómû valódi beüzemelésére (az SR-71-es tartályaiból folyamatosan szökött a kerozin, repülés közben is, hacsak nem repült hangsebesség felett). Így csak hideg gázzal tesztelték, és vizsgálták az áramlástani adatokat.
Az SR-71, hátán a LASRE tesztmodullal
Ha az X-33 programot nem lövik le, akkor 2003-2004-re a Lockheed elegendõ tapasztalatot szerezhetett az esetleges szükséges módosításokra. A Venture Star így még a rizikófaktorral együtt is készen lett volna 2007-re, bár valószínûleg alu tartályal (a tömeg csökkentésének egyik fõ eleme a tartály lett volna, az említett kompozit -> alu tartály váltás volt a hivatalos indok az X-33 lelövésére, noha szakmailag ez indokolatlan volt, hiszen az aluötvözet tartály tömegét sikerült az eredetileg a kompozitnak megszabott szinten belül tartani).
Már sose tudjuk meg, hogy sikerült volna-e.
Az 2001-ben ott tartott az X-33 / Venture Star, mint kb. most tart az Orion / Ares páros. Azért 6 évnek elégnek kell lennie... Az Orion esetében 2014 a tervezett elsõ emberes repülés dátuma...